Marketing
Marketing sociálních sítí
Komunikujte se zákazníky na sociálních sítích i pomocí notifikací.
Díky Odoo budete moci komunikovat na různých sociálních sítích z jednoho místa. A na stejném místě budete mít také monitoring své komunikace a vyhodnocení jednotlivých účtů. Podporujte znalost své značky a zůstávejte se svými klienty v kontaktu také prostřednictvím push notifikací. To jsou stručné, ale zásadní zprávy, které se rychle zobrazí na displeji mobilu či obrazovce počítače. Pokud je zajímavá, umí rychle přitáhnout pozornost k dalšímu obsahu, kam se čtenář dostane po jednom kliknutí.
Pozornost se trpělivou komunikací dá proměnit ve skutečný zájem a pouhý čtenář vašich sdělení se může stát spokojeným zákazníkem. Abyste si je udrželi, využijte Odoo také na živý chat, v němž můžete odpovědět na dotazy a být svým zákazníkům ještě blíž. Pomozte své firmě růst cílenou a efektivní online komunikací.
Emailový marketing
Vytvářejte emailové kampaně efektivně a interně.
Odoo umožňuje komunikovat prostřednictvím cílených emailových kampaní, aniž byste potřebovali drahé externí dodavatele. Odoo poskytuje uživatelsky přátelské prostředí, v němž vytvoří profesionální emaily i ten, kdo nemá žádné IT vzdělání. K dispozici jsou jak připravené šablony, tak možnost vytvářet si vlastní strukturu a grafiku, a to tak, aby se emaily správně zobrazovaly na různých zařízeních, včetně mobilů.
Zásadní je také práce s kontaktními údaji, z nichž lze filtrovat konkrétní cílové skupiny na základě stanovených parametrů. V Odoo můžete také spravovat souhlasy s marketingovou komunikací a v reálném čase tak reagovat na změny rozhodnutí svých zákazníků. Zároveň v Odoo vyhodnocujte, jak je emailová komunikace efektivní a jak ji případně v budoucnu zlepšit.
SMS Marketing
SMS – efektivní kanál, jak oslovit zákazníky přímo v mobilech.
Rychlé zprávy, které potřebujete doručit až do mobilů zvolené cílové skupiny, zajistí Odoo prostřednictvím SMS marketingu. SMS mají lepší odezvu než emaily a skvěle se hodí pro naléhavá a stručná sdělení. Díky Odoo si můžete komunikaci prostřednictvím SMS předem naplánovat a systém za vás ohlídá délku zpráv, abyste místo jedné neplatily zbytečně 2 SMS. Odoo také vyhodnotí úspěšnost SMS kampaně od prokliků až po konkrétní nákupy.
Díky Odoo si vytipujete správné osoby k oslovení a nebudete posílat nevyžádané zprávy. Můžete aktivně pracovat s databází svých kontaktů i na základě předchozí komunikace a objednávek. Komunikovat můžete také se svými zaměstnanci, pokud jim potřebujete něco sdělit velmi rychle. Můžete také selektovat, zda oslovíte všechny zaměstnance, nebo jen některé úseky, případně jen manažery apod.
Události
V Odoo můžete organizovat i zveřejňovat své události.
Akce pro zákazníky nebo obchodní partnery? Malé setkání nebo tisícihlavý dav? V Odoo zvládnete správu jakékoli události, ať už ji pořádáte fyzicky, nebo jen online. Prostřednictvím ji budete moci koordinovat, organizovat, propagovat, případně i na ni prodávat vstupenky.
Může jít třeba o veletrhy, výstavy, prezentace, festivaly, přednášky, školení, dobročinné akce, dětské akce, webináře a mnoho dalších. V Odoo můžete oslovit řečníky a další účinkující, online s nimi upřesňovat program a další detaily, ale také komunikovat s účastníky a doplňovat událost o jejich podněty. Z agendy lze generovat aktuální program na web či sociální sítě, stejně jako využívat všechny online kanály pro marketingovou komunikaci akce, případně pro oslovení partnerů či sponzorů.
Marketingové automatizace
Využívejte Odoo pro automatizovanou komunikaci a šetřete zdroje.
Nejen v marketingu platí, že řadu činností lze zautomatizovat a naplánovat tak, aby se správné informace dostaly k správnému adresátovi a ve správný okamžik. Zůstávejte se svými potenciálními zákazníky v kontaktu nonstop a usnadněte jim maximálně přístup ke svým výrobkům a službám.
Využívejte Odoo pro plánování a realizaci kampaní v různých kanálech a na více úrovních, reagujte na průběh a přidávejte či ubírejte marketingové prvky dle situace, ale bez nutnosti vnějších zásahů. Předem navrhněte alternativy pro různé situace a různé míry interakce ze strany cílových skupin. Odoo vám pomůže vše vystavět intuitivně a snadno. Zároveň v reálném čase informujte prostřednictvím Odoo všechny relevantní pracovní týmy ve firmě o stavu komunikace.
Dotazníky
Aktivně pracujte se zpětnou vazbou a ptejte se v Odoo svých klientů.
Základem úspěchu jsou správné informace. V Odoo můžete vytvářet online dotazníky, sdílet je respondentům i finálně hodnotit jejich odpovědi. A může jít jak o hodnocení interní situace, tak i zákaznické spokojenosti, nebo výsledků marketingové komunikace.
V Odoo lze dotazníky nejen navrhnout, ale před distribucí rovněž také otestovat. Můžete pracovat s grafikou na pozadí i vkládat obrázky přímo do dotazníků. Díky Odoo lze dotazník jednoduše a rychle sdílet a také respondentům odpovídat na dotazy. V reálném čase systém zároveň umí vyhodnocovat získané odpovědi a graficky je zobrazovat. Lze dokonce komunikovat s lidmi prostřednictvím dotazníků naživo, kde také respondenti vidí výsledky online. Na základě získaných dat aktualizujte svou marketingovou strategii a zlepšete tak své obchodní výsledky.