Finance
Účetnictví
Firemní účetnictví online a odkudkoliv.
Nezáleží na tom, jak velká je vaše firma. Odoo vám pomůže spravovat účetnictví snadno, efektivně a z uživatelského rozhraní. Online můžete řídit své finanční toky, kontrolovat své bankovní účty, fakturační systém, pravidelné i jednorázové platby. Odoo vám pomůže i v případě, že vaše firma pracuje s více měnami. Zvládnete nastavit SEPA platby, inkasa i kontrolovat různé formy úhrad za zboží v kamenných provozovnách i e-shopu.
Můžete digitalizovat své finance i z hlediska optimalizace daní, odpisů a investic, detailně sledovat personální a další provozní náklady a získávat data potřebná pro aktivní komunikaci s klienty i dodavateli.
Fakturace
Zautomatizujte vydávání faktur u jakýchkoliv zakázek.
Správně nastavená elektronická faktura vám zajistí, že nikdy nezapomenete včas vyfakturovat své služby a výrobky. Ať už fakturujete pravidelně na základě dlouhodobých smluv, nebo se jedná jen výjimečnou dodávku, faktura vždy odejde ke klientovi v pravý okamžik. Systém fakturace lze propojit s dalšími firemními informacemi, jako jsou objednávky, dodávky, smlouvy apod.
Odoo ohlídá, zda jsou vystavené faktury včas uhrazeny, umí pracovat s bankovními výpisy a dalšími informačními zdroji, například informacemi o platbách v hotovosti. Faktury si můžete třídit podle libovolných parametrů, analyzovat si jednotlivé segmenty podnikání z hlediska fakturace i plateb. A navíc budou všechny vaše faktury vypadat perfektně.
Výdaje
Online evidence všech výdajů, včetně možnosti je analyzovat.
Drobné i větší výdaje evidujte bez ohledu na frekvenci plateb. Analyzujte si je průběžně podle provozů či týmů, nebo si je klidně rozpitvejte detailně až do úrovně jednotlivých zaměstnanců. Už žádné účtenky nalepené na papíry, složité porovnávání excelových tabulek a dalších informací o výdajích. Doklady mohou do systému zaslat i sami zaměstnanci.
V Odoo je vše online a vy můžete výdaje analyzovat, schvalovat i evidovat na pár kliknutí. Zjistíte, kolik vaše firma utrácí například za cestovní výdaje a ubytování na služebních cestách, za kancelářské potřeby, jaké jsou personální i další výdaje vaší společnosti. Více dat vám umožní s výdaji lépe pracovat a hledat cesty k úspornějšímu a efektivnějšímu fungování.
Reporting (BI)
Business Inteligence (BI), tedy práce s interními daty, a to prostřednictvím tabulek
Tabulky a z nich plynoucí vizualizace jsou základem firemních informací už velmi dlouho, ale až v současnosti s nimi můžete pracovat v uživatelsky přátelském prostředí bez nutnosti skákat z programu do programu a zpět.
Odoo nabízí tabulkový procesor, s kterým se pracuje snadno a pohodlně, ať už analyzujete finanční toky, připravujete business plány, modelujete na základě dat možný vývoj společnosti, nebo si potřebujete čísla převést do vizuální podoby, třeba v podobě barevně zvýrazněných tabulek nebo přehledných grafů. Odoo to zvládne vše a k tomu ještě mnohem víc. Výhodou je, že se všemi firemními daty můžete pracovat v reálném čase, nic nemusíte nikam přehrávat, vše už v Odoo je, jen si vytáhnete ty údaje, které právě potřebujete.
Dokumenty
Všechny firemní dokumenty online a přístupné na pár kliknutí.
Při podnikání v jakémkoli oboru vzniká obrovské množství různých dokumentů. Díky Odoo s nimi můžete velmi jednoduše pracovat, stačí jejich papírovou podobu nascanovat. V Odoo je pak lze velmi jednoduše sdílet v rámci pracovních týmů, posílat tam, kam je potřeba, třídit nebo archivovat. A to vše nemusíte jen jednotlivě, ale klidně i po skupinách souvisejících dokumentů.
Odoo umí také vytvářet nové firemní dokumenty, například faktury, či objednávky, případně zadávat jednotlivým zaměstnancům a pracovním týmům úkoly apod. V Odoo ale lze s dokumenty pracovat i jinak, například je kontrolovat, schvalovat, komentovat, rozdělovat relevantním lidem a mnoho dalšího. Každý dokument se dostane ke správnému člověku ve chvíli, kdy je to třeba, a ten s ním udělá, co je nezbytné, včetně podpisu elektronicky.
Podpisy
Dost zbytečného tisku papírů – podpisujte se online.
Administrativa je často nutným zlem, ale i v této oblasti lze firemní procesy zefektivnit a zrychlit. Stačí podepisovat dokumenty online díky Odoo. A nejde jen o vlastní elektronický podpis. Odoo umí přetahovat pole, takže na určenou stránku se určité informace vyplní automaticky.
Na podpisy pracovníků na různých úrovní řízení nemusíte čekat, pokud jsou online, mohou si daný dokument přečíst a podepsat v řádu minut. Odoo umí také sledovat, kde se v rámci firmy konkrétní dokument nachází, případně u koho zůstal viset. Odoo nejen snižuje náklady potřebné na tisk dokumentů, ale také množství personálu potřebného na administrativu. Díky automatickému vyplňování údajů se navíc snižuje možnost zbytečných překlepů či chyb.